вторник, 3 апреля 2018 г.

Аукціон знань «Я маю право. Я зобов’язаний»

             30 березня 2018 року співробітники бібліотеки-філії №2 провели аукціон знань «Я маю право. Я зобов’язаний».
Сприяти формуванню у молоді правової свідомості та правової культури, виховувати почуття людської гідності, розуміти соціальні цінності права – головна мета заходу,  який пройшов у 8 –А класі СШ №7 ( класний керівник Мартинко Т.І.) У формі гри були сформовані відповіді на два ствердження: «Я маю право?!, «Я зобов’язаний?!»
Наприкінці, підрахувавши і проаналізувавши результати анонімного голосування, дійшли висновку: 75% вірних відповідей. Таким чином, ще є над чим працювати.
Здобути знання допоможе бібліотека, яка в своєму арсеналі має достатньо інформації по правознавству.  


Комментариев нет:

Отправить комментарий