пятница, 19 апреля 2019 г.

«Моє здоров’я - в моїх руках»

          У квітні відзначається Всесвітній день здоров'я, адже наше здоров'я – 
це одна з найважливіших цінностей в людському житті.
Як зберегти своє здоров'я та не допустити в своє життя шкідливі звички - головна тема години здоров'я «Моє здоров’я - в моїх руках», яка 18 квітня 2019 року пройшла в  бібліотеці-філії №2. Учасниками заходу стали учні 7-Б класу СШ №7 (класний керівник Руда Т.Ю.).
            Присутні, разом з бібліотекарем Шеремет В.П., вели розмову про те, яку 
людину можна назвати здоровою, від чого залежить здоров'я підлітка.
            Школярі назвали корисні звички,  а також звички, які шкодять здоров'ю 
людини. Примітно, що серед шкідливих звичок були названі не тільки куріння, 
зловживання алкоголем і наркоманія, а й тривала робота за комп'ютером, довге 
спілкування по мобільному телефону, неякісна їжа.
            А також учні з задоволенням взяли  участь в «Кольоровому челенджі» та
 «Інтелектуальному батлі».

            У висновку ведуча побажала не витрачати даремно те, що дано нам 
природою, підтримувати і зберігати здоров'я.









Комментариев нет:

Отправить комментарий